Happy Mamma Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Skal være bra mot svetting under armene.....
Nyseryllikberta Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Ja, har prøvd den. Den er hakket mer effektiv enn vanlig cosmica deodorant eller sterilan hvertall. Brukte den den varme sommeren da jeg amma, svette en del mer enn vanlig da.....
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Virket ikke på meg. Jeg har kjøpt en ny fra Cosmica,den heter noe med 72 hours.,skal brukes hver tredje natt.Den virker bra.
Happy Mamma Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 OK. SKAL PRØVE S24 FØRSTE GANG I KVELD, SÅ FÅR JEG SE OM DEN FUNKER PÅ MEG. JEG HÅPER VIERKELIG DET
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 den til cosmica 72 er kjempe bra... stop 24 funke ikke på meg... før brukte jeg noe annet jeg fikk kjøpt på apoteket, den var det sprit/liniment i, skulle brukes 2 ganger i uka.. etterhvert 1.. funke kjempe bra..... men husker ikke hva den heter...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 det var den jeg og mente... ) huska bare ikke navnet på den.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå