blir gal Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 min far sa nå at han og samboern kanskje skulle på biltur rundt i europa.og det den uka jeg har termin.blir to uker borte da.han spurte meg om det var greit.viste ikke hva jeg skulle svare.kjente at jeg fikk litt vondt inni meg.min,mor døde for et år siden,så ho får jo heller ikke kommet:-(da blir det ingen besteforeldre på sykehuset.han var ikke helt sikker på om de skulle dra.men,bare at han sa det,gjorde ikke godt.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Vet du hva? Jeg hadde sagt til faren min at jeg ble litt lei meg jeg... Jeg skulle iallefall ønske at de hadde vært på den store dagen/rundt den store tiden... Kan hende han skjønner den.. I og med at du har mistet din mor også.... Håper han blir hjemme jeg:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Håper også han blir hjemme for din del. Vet litt hvordan det føles. Pappaen min har planlagt ferien med samboer og ungene hennes uten å en gang tenke på min termin. Når jeg tok det opp med han ble han bare sint på meg. Men jeg prøver å tenke at han ikke gjør det for å være slem, heller at han bare ikke forstår hvorfor det er viktig. Babyen er der jo to uker etterpå og. Lykke til uansett da Håper både din og min far tar til vettet
Gaara Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Foreldrene mine skal til utlandet på ferie og kommer ikke tilbake før om par uker etter termin. Og for å vare ærlig er jeg bare glad for det. Et par "foreldre" mindre. Jeg er andregangs fødende (har en jente på 1 år) og sist syntes jeg det ble alt for slitsom med familie hengende rundt meg,,,,spesielt på sykehuset. Jeg var sliten, trøtt, hadde det veldig vanskelig med ammingen og ikke minst så ut som noe tatt ut av et grav. Det eneste jeg ville er å være i fred med min mann og bebyen, ta det med ro og slappe av. Men, der var to besteforeldre par med blitzer og kamera, blomster, gaver, mas og bråk som skremte både babyen og oss. Og alt av det der kunne vente. Jeg skjønner at du ønsker faren din der nå, men tro meg du vil nok ha andre ting på hjernen de første dagene uannsett
ormeynglet Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg syns faktisk at faren din burde ha tenkt at du gjerne vil ha han der. Spesielt siden du mistet moren din for et år siden. Om ikke han tenker så langt så kunne jo samboeren hans i det minste ha tenkt for han. Håper han tenker seg om for din del:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Jeg synes du skal si det til faren din, akkurat som du sier det til oss nå. Du skjønner, vi er så alltfor snille vi jenter. Vil ikke lage bråk eller være vanskelige, og så sier vi ingenting i steden for, og velger å bli lei inni oss i steden. Skal det alltid være slik? Det betyr jo ikke at du behøver å bli sint på ham, bare fortelle hva du føler. Han kanskje ikke har tenkt på det på samme måte som deg, selv om vi synes det burde være soleklart. Du vet, menn er rare ;-) Selv sa jeg det til mine foreldre som hadde tenkt å reise på 3 ukers ferie akkurat rundt min termin. De synes de bor så langt unna oss at noen dager fra eller til ikke gjør så mye...for DEM. Men jeg ble lei meg, og det så de, så ferien utsatt noen uker. Moren min har sagt nå i ettertid at hun burde tenkt seg om litt, for hun savnet sin mor når hun fødte meg...... Av og til har foreldre lov til å ofre litt også for voksne barn synes nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå