Gå til innhold

snart 55 dager igjen;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til 1.mai :) Gleeeeeder meg:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg også ! :)

Men vi kommer til å sette i gang utover i april..... Jippi!!! Huff, den ventetiden......Merkelig at det skal gå så tregt når man gleder seg til noe. Godt det er påske snart :)

Lykke til i ventetiden.

Skrevet

Off..det er så LENGE til!

Jeg har EL 29 april jeg, ikke så langt unna 1 mai. håer det klaffer med en gang=)=)=)=)

Skrevet

Her blir det pille slutt enten 20 april eller 18 mai. er fri for piller 20 april, men vurdere skaffe ett brett til. Hmm, problemet med pille slutt 20 april er at om det klaffer på første forsøk så må jeg jobbe i sommerferien for å rekke å jobbe 6 mnd før permisjon. Hmm. Prioritere. Klarer jeg vente en mnd til for å være sikker på at alt klaffer økonomisk? Vi får se. Uansett under 73 dager til pille slutt! er ikke lenge siden det var over hundre. Dette går fort! påske og 5 eksamener i ventetiden. Går så bra så. Den verste vente tiden tror jeg blir de 2 ukene etter eggløsning hvor man bare går og kribler etter å teste! og skuffelsen når mensen kommer og man bare går og venter på å få sette i gang igjen. Jaja, den som venter på noe godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...