Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 noen andre?? Hu satte en i hver arm å en i hver fot åsså en i magen... Noen andre som har vært å som har fått nål der?? ca 3 fingre under navlen
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 hva er du redd for da?at hun spiddet babyen?
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg får en i hver hånd, fire i hver fot og en i magen ja.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 oki, fint å høre at det er flere som får nåler der:) Takk takk
trinemor Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 jeg fikk en nål i magen og to på hendenede . to på leggene og to på føttene pluss en i pannen ....
--niffi-- Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Oj, i magen? Det var mannen min sin reaksjon da jeg sa jeg hadde lyst til å prøve modningsakupunktur - iik, skal de stikke nåler i babyen!!! Neida, svarte jeg, det gjør de selvsagt ikke. Men kanskje???
Måånestråle Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Jeg fikk ikke i magen første gang fordi jeg var bare 35 uker da, men tror jeg skal få det i morgen, da er jeg 36 uker. Da stikker de bare langs mageskinnet, ikke rett innover i magen! Ellers fikk jeg en nål i ene armen (den andre var fri fordi jeg var så forkjølet og måtte ha en hånd "fri" til å snyte meg , og så fikk jeg en i hver legg, to i høyre fot og en i venstre fot. Pluss en midt oppå hodet!
lizamor Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Hm? Skal man få i magen? Jeg har vært på to ganger med modningsakkupunktur, men har ikke fått i magen..Tror ikke nålene går så langt inn akkurat,men i magen??
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Næmmen jenter, dere må jo ikke være så redde for å spørre! Akupunktøren forklarer det gjerne! Jeg har to nåler i magen, en under navelen og en litt lenger ned. De stikker han på skrå, har han forklart meg, og går ikke inn til livmoren i det hele tatt. Men det er gode punkter for å stimulere livmoren, og punkter han bruker aktivt om han er med på en fødsel og riene dabber av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå