Gå til innhold

Modningsakupunktur...fikk nål i magen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen andre?? Hu satte en i hver arm å en i hver fot åsså en i magen... Noen andre som har vært å som har fått nål der?? ca 3 fingre under navlen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er du redd for da?at hun spiddet babyen?

Skrevet

Jeg får en i hver hånd, fire i hver fot og en i magen ja.

Skrevet

oki, fint å høre at det er flere som får nåler der:) Takk takk

Skrevet

jeg fikk en nål i magen og to på hendenede . to på leggene og to på føttene pluss en i pannen ....

Skrevet

Oj, i magen? Det var mannen min sin reaksjon da jeg sa jeg hadde lyst til å prøve modningsakupunktur - iik, skal de stikke nåler i babyen!!! Neida, svarte jeg, det gjør de selvsagt ikke. Men kanskje???

Skrevet

Jeg fikk ikke i magen første gang fordi jeg var bare 35 uker da, men tror jeg skal få det i morgen, da er jeg 36 uker. Da stikker de bare langs mageskinnet, ikke rett innover i magen! Ellers fikk jeg en nål i ene armen (den andre var fri fordi jeg var så forkjølet og måtte ha en hånd "fri" til å snyte meg ;), og så fikk jeg en i hver legg, to i høyre fot og en i venstre fot. Pluss en midt oppå hodet!

Skrevet

Hm? Skal man få i magen? Jeg har vært på to ganger med modningsakkupunktur, men har ikke fått i magen..Tror ikke nålene går så langt inn akkurat,men i magen??

Skrevet

Næmmen jenter, dere må jo ikke være så redde for å spørre! Akupunktøren forklarer det gjerne!

Jeg har to nåler i magen, en under navelen og en litt lenger ned. De stikker han på skrå, har han forklart meg, og går ikke inn til livmoren i det hele tatt. Men det er gode punkter for å stimulere livmoren, og punkter han bruker aktivt om han er med på en fødsel og riene dabber av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...