smågodt prinsessa Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Har vært litt fram og tilbake på hva jeg vil med livet mitt.. har "sløst" bort noen år på diverse skole som jeg har slutta på også jobbing. Jeg begynte på Reiseliv bachelor i fjor.. men tror ikke jeg vil fortsette. Tror jeg bestemt meg for Sykepleien nå! Har utrolig lyst å jobbe med mennesker. Ha en jobb hvor ingen dag er lik. Har også veldig lyst å jobb med barn! Bler helt varm inni meg når jeg ser på sykehusserien på Tv3.. får så lyst å være sykepleier da!!! Men syns det er litt flaut å hoppe av reiselivslinja da.. føler alle ser på meg som ei vinglete jente som ikke aner hva hu vil. Det syns jeg er litt ekkelt altså.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Så bra! Deilig å endelig ha bestemt seg da! Jeg begynner å bestemme meg her. Visst jeg kommer inn på h&s vil jeg bli legesekretær, og visst jeg må gå 2.året allmenn blir jeg brannkonstabel, mest sannsynlig:D
*jaja* Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Drit i hva andre tenker og gjør det du har lyst til! Tok meg litt tid også. Er 33 år og går første året på sykepleien Lykke til!
Sjefsmegga Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 hehe...har vingla jeg også endel..og da jeg hadde tatt utdanning ( it.konsulent og økonomisekretær, så blei jeg sjuk i den jobben jeg var i da..og nå skal jeg omskolere meg til helesekretær...litt mere variert det :-)
smågodt prinsessa Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 *jaja* har du små barn? Syns du det er stress med sykepleien og ha barn? Er så redd jeg skal få for liten tid å lese på!! Skjønner at sykepleien er hardt og man må lese masse! Og jeg er litt sånn at jeg liker å få best mulig karakterer.. gidder ikke bestemme meg for å bli sykepleier å kun ha D i karakterer fordi jeg ikke får tid til å lese! Hvordan gjør du det? Leser kun på skolen? Eller på kveldene?
*jaja* Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Hei på deg. Ja jeg har barn. Ei på 2 år og ei på 5 år. Det er ganske travelt, men det går helt fint. Har bestått alle arbeidskrav og eksamener, og har fått over gjennomsnittskarakter Jeg er på alle forelesninger. De varer sjeldent lenger enn til kl 14. Så enten reiser jeg og henter ungene tidlig eller så sitter jeg på skolen noen timer. Men det må en del lesing til, ikke å komme ifra det. Leser stort sett på kveldene når ungene har lagt seg, også i helgene. Første semester var tøft. Da var det mye å sette seg inn i og mye å lese på til eksamen. Men det gikk. Alt går hvis man vil Nå er jeg akkurat ferdig med 2 hjemmeeksamener/oppgaveskriving, så nå har jeg tatt meg en frikveld. Det er ingenting å stusse på hvis du virkelig vil. Og har du en mann som hjelper til litt hjemme så skal det nok gå fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå