Gå til innhold

DERE MED NICK, KOM Å T A MEG

Anbefalte innlegg

Skrevet

her er jeg, ANONYM. kom å ta meg nå dere som viser nick og er så utrooolig tøffe for å stå frem med et oppdiktet navn!!!! HERE I AM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Må jeg? *gjesper og strekker litt på min slitne kropp*

Skrevet

Hadde vaert mer inspirerende om du hade bytta ut förste n med p i overskrifta.

Skrevet

*fniser som en skolepike* Men hadde jo utelukket en del av oss da.. Alle må få! :)

Skrevet

hvis noen kjeder seg og vil krangle er det bare å sette i gang en røykedebatt, der blir det som regel bra respons og kokende hormoner på begge sider.

Skrevet

Pukk, hun mener, med mormorstemme:

Jinta mi, kom attaat mei.

Skrevet

Jammen, jammen...vi har ikke adressa til anonym heller. Blir litt vanskelig dette her. Vi kan jo ha virtuell snøballkrig. Har en del snø til overs utenfor huset som jeg gladelig deler med noen...? *vent litt mens jeg graver frem bilen min*

Skrevet

Eg likar noko attåt, men ikkje med mormorstemme.

Skrevet

WTF??

Nemlig.. hvorfor være anonym når man bare har et "oppfunnet" nick? :o

For jeg heter hvertfall "IKKE" katharina på ordentlig å!!! JO!

Skrevet

Ms. Z, snø sier du? Da har vi enda mer vi kan kaste i demonstrasjonen vår! Fantastisk :)

Skrevet

Det er våt snø også, så vi kan ha snø-slaps-søle-baller! Det vil sikkert ta seg fint ut i Halvorsens blonde hår :)

Skrevet

Nydelig! Tenkte jeg skulle sende et sinna-brev hvor jeg ber henne komme å være dagmamma. Lurer på hvor langt jeg kommer med det..? *undre*

Skrevet

Jeg kan kaste Sydenbakterier, du vet, den livsfarlige typen. Flust av dem her!

Skrevet

Underbart! Må jo bli mange bakterier uten bleier.

Skrevet

Vil du ta sjansen på Halvorsen som dagmamma da? Tror jeg heller ville brukt Jensegutt, sikkert en helknall barnehage-onkel! *ler* Stemmer for å kaste snø-slaps-søle-baller med sydenbasselusker på Halvorsen - det er lizzm en skikkelig "statement" :)

Skrevet

Nei, kanskje ikke. Hun A. Huitfeldt (med plystrelyd i begynnelsen av Huitfeldt) hadde nok passet bedre. Men hun har jo ikke vært stor i kjeften.

Skrevet

*plystrer* Hun ser snill ut da. Men nå er jeg ganske nærsynt og lettere naiv da...! :)

Skrevet

Hun har jo barn da, 3 i tallet og det vet jeg ikke om frk. Halvorsen har. Så hun stiller sterkere. *pylstre*feldt altså.

Skrevet

Det er jo absolutt et pluss. Har heller ikke fått med meg om Halvorsen har unger.....hun virker som en sånn en-kvinnes-hær, så unger passer liksom ikke helt inn i settingen! Halvorsen og dikke-dikke-dikk og myke fluffy kosedyr blir på en måte....feil? Så veldig, veldig feil.. *grøsser*

Skrevet

*dikkedikker med min lille vofs som er utslitt etter å ha lekt i snøen i en time* Mammas lille bofsevofs så sliten i den lille kroppe-loppen siiiiin! Busselalle på mamselamsen sitt fang, å så fiiiiin gutt! :)

Skrevet

Balooa & kengurua

Kunne ikke falt meg inn å si det bedre selv! *klapper*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...