Ranveig R Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Internett!! Etter 4 mnd fanga innerst i ammetåkeheimen utan internett, har eg igjen fått kontakt med omverda! DEILIIIIIG! ...måte berre få det ut... Nokon "gamle" kjente her?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hehe.. Velkommen tilbake! Jeg er nå her, hvis jeg er en gammel kjent, da )
Ranveig R Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Ahhh.. Deilig å sjå eit kjent nick, va nesten berre ukjente nedover heile sida her... Går ut ifrå at "alle" er her enno, sjølv om dei kanskje gøymer seg litt nett no )
3 blå Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jeg husker iallefall deg igjen Velkommen tilbake til oss
* 5 om dagen * Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 velkommen tilbake :-)) husker deg godt jeg...nicket ditt i allefall...hehe..
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er en nabo av deg med nytt nick, hehe. Trives du i nyhuset? Har såå lyst til å se vesle, men ville ikke plage deg med besøk, jeg vet hvordan det er med nyfødt baby og gud og hvermann som vil se...:/
selfangerkjerringa Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Husker deg ikke i farta (men så er jeg stuptrøtt etter å ha jobba tre timer i strekk med elevvurderinger), men jeg er en av de "gamle traverne" - under nytt nick... uansett: jeg bor i Ytre Langtvekkistan, og har full forståelse for din fortvilelse rundt mangel på kontakt med omverdenen! Velkommen tilbake til cyberspace!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Eg hugsar deg. Koseleg med nokon som skriv nynorsk. Hadde nok problem med å lære meg bokmål då eg returnerte til studier i Noreg, men skulle ønske eg kunne skrive godt nynorsk. Elskar å lese nynorsk litteratur, og har gutane mine elskar bøkene dei får frå Blåmann (mykje feil? Bra du er tilbake:) Velkommen.
Ranveig R Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2008 Jammen...jammen... kven er du då?? No blei eg nysgjerrig! LIvet i nyehuset er fantastisk, og livet som 2-barnsmor er enno meir fantastisk )
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #13 Skrevet 6. mars 2008 Ja, jeg husker deg godt. Tenkte på deg her en fag, og lurte på hvor du var blitt av :-) Ikke sikkert du husker meg da, var ikke så aktiv før, har tasta litt mer nå siden jeg er sykemeldt og kjeder vettet av meg. Velkommen tilbake, og gratulerer med Eir.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #17 Skrevet 6. mars 2008 Jøss, lenge siden ja ! Tidligere Martinmamma her :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå