Gå til innhold

Andre med premature februarbabyer?


trebarnsmamma?

Anbefalte innlegg

Vår lille jente ville til verden 7 uker før tiden, takket være legene på Ullevål som handlet raskt med riehemmende ble hun i magen til 6 uker før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min skulle vært en februarbaby med termin 28.februar., kom 6 uker før den 17. januar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor var jenta di når hun kom til verden? Måtte dere lige lenge på sykehuset? Når kom hun?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sfinx'n - ikke lyst til å legge ut alle detaljer her, blir så lett å kjenne igjen, men litt i overkant av 2 kg var hun, og hun lærte seg å spise selv etter to uker, så da fikk vi reise hjem med oppfølging fra sykehuset. Ser ut til å gå veldig bra nå.

 

Hvordan går det med din lille? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min spiste selv etter 10 dager, vi fikk reise hjem den 11. dagen.

Gutten min var 2640 g han da..

 

Han vokser fort. Men jeg merker tydelig på ham at det er nå han skulle vært født. Han følger mye mer med på det som skjer rundt ham.

Han ble 7 uker i går. Smiler ikek så ofte enda, men har så vidt begynt å "snakke" daglig.

 

Har dere en fin vektoppgang?

 

Har føler jeg at jeg pupper hele dagen, men han nyter godt av melken også. Til nå har han gått opp 350-400 g pr uke..

 

Hvilken dato kom jenta di? Når hadde dere termin? Har dere vært på 6 ukerskontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Eg hadde termin 15 mars med jenta mi, men ho ble forløst med keisersnitt 12 februar pga , eg hadde svangerskapsløe og for høye leverprøver og gallesyre. Ho var 2830 gram og 47 cm =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...