LegallyBlond Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Kommer an på om det er nytt eller gammelt ja. Men dette er jo en feil på trekket, så om selger ikke har opplyst deg om feilen så kan du jo reklamere på det. Da skal du jo ha nytt trekk.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Det er ny vogn, så da skal det vel være greit. Eller bør varsellampene lyse siden den var 1000 kroner billigere enn de andre OTH-vognene?
Den lille prinsesse Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 De burde kanskje lyse ja, hehe! Mange butikker har hatt salg på OTH Coco vognene for å selge ut trekkene som falmer. Fru Lyng var en av de.
Den lille prinsesse Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Hvor var dette? Du kan vel fortsatt reklamere til forhandler hvis de ikke har opplyst om det. Det er bare for dem å sende trekket tilbake til OTH så får du ny type. Det gjorde jeg med min, måtte dog vente i 3 mnd før jeg fikk den da...OTH var visst litt vanskelige, måtte ha serienr på vogn osv for å se at trekk og vogn hørte sammen...
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Biteringen i Bergen. Vogna er på vei i posten, har ikke fått den enda. Kan jo være det ikke er noe feil med trekket da.
Den lille prinsesse Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Skal ikke så mye til for at den falmer. Du kan jo sjekke selv...ta et sted på vognen som ikke synes og ta et sterkt lys og lys på det... Vet ikke hvor lenge og hvor mange ganger du trenger å gjøre det, men du vil nok se forskjell. Vet at mange har fått falmet trekk etter ett par turer ute i sola.
Carnivale Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Ja, det skal visst falme ganske fort. På den positive siden skal det visst gå an å farge det...
Den lille prinsesse Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Jeg hadde et trekk som falmet og merket det ikke selv engang før jeg løftet på den lille merkelappen oppe på kalesjen. Den ser ikke stygg ut når den er falmet, det blir en lys rosa farge. Det er ganske knæsj rosa farge på trekket. Men selvfølgelig så er det irriterende at den falmer. Jeg fikk ny type trekk og har hatt den siden oktober tror jeg det var, og den er like fin enda. Nå har ikke vognen vært i bruk hver dag og ikke så mye sol og sterkt lys, så vi får se nå til våren om den duger = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå