Gå til innhold

Kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i sted at kvalme tidlig i svangerskapet er en pekepinn på at ting som reglel vil gå bra. Det lettet meg veldig. Er straks 7 uker å er så kvalm og sengeliggede hele tiden. Kan ikke spise noe uten at det kommer opp igjen. Har kjøpt sea armbånd i dag å de funker kjempe godt så er absolutt å anbefale:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst mange meninger om det men kvalme. Jeg har ved mine 2 andre svangerskap kun vært litt uvel på kvelden, men ikke noe morgenkvalme og oppkast.

Nå er jeg 6+1, og ikke kvalm enda. Det kan jo komme, men det er ikke noe mer enn at jeg er litt uvel på formiddagen.

Så jeg tror ikke at kvalme skal forutsi om det går bra eller ikke. Tror dette er litt myte også jeg...

Skrevet

Hei. Jeg er også veldig kvalm med store deler av dagen til sengs. Hva er et sea armbånd, og hvor får jeg tak i det?

Skrevet

Bare hørte det fra overlegen på føden på riksen så jeg vil heller være positiv til et hun sier.

Du får kjøpt sea armbånd på apoteket:)Du burde prøve

Skrevet

har hørt dete jeg også Charlotte:)

Det trenger jo ikke bety det motsatte for andre da..vet om mange som ikke har vert kvalme..tror det har litt å si hvordan vi reagerer på hormonene..feks noen tåler jo ikke hormon prevansjon..Noe liknende..

Skrevet

Det er sant;)

Vi får tenke positivt alle sammen. Tror det ligger litt i det også:)

Hvor langt er dere kommet på vei da jenter?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...