Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Snakker vi til han (rolig samtale der vi setter oss ned på hans nivå og ønsker øyekontakt mens vi prater) bare nynner han på en sang, sier HEI, ser bort, etc. Prøver å sjarmere oss...... Frustrerende når en ønsker en veloppdragen gutt . Fase? Råd?
Sjefsmegga Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Typisk...er alderen. Hold hodet kalt og vær konsekvent....føler til tider det er reine stillingkrigen psykisk her i hus med snuppa på 2 1/2år... :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå