Gå til innhold

Har magen din sunket?


mammeladas *HØYGRAVID'

Anbefalte innlegg

Er 33+5 og føler at magen min har sunket de siste dagene. Men ifølge ukesoversikten her inne så skulle magen min være på det høyeste og mest ubehagelige nå, noe som ikke stemmer for min del. Andre som har mager i nedsig?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er 36+0 i dag og føler jeg har magen helt oppe i halsen!!! he he he

Gleder meg til den synker litt, om den gjør det da?? følte aldri den gjorde det sist! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min sank plutselig ned i uke 30 den og ungen ligger godt nede i bekkenet,hodet har nesten festet seg nå. er i uke 33 nå...

 

det betyr vel ikke at den kan komme før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart i 37.uke, og magen er veldig høy og ubehagelig, så jeg håper lillegutt snart finner veien ned i bekkenet! Han har ligget med hodet ned siden i uke 30, men det er altså ikke gått ned i bekkenet ennå.

Babyen kan forresten ligge med hodet festet i mange uker, så at den har ligget sånn siden uke 33 betyr nok ikke at den kommer før. Lov å håpe da! Er jo så fælt å gå å vente på å få treffe vidunderet i magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod og så meg i speilet for litt siden og så at magen på bare et par dager hadde sunket, så slipper det trykket mot ribbena nå:-)

 

Er 36+5 nå, hodet er festet og jeg er klar!! Kom ut du lille:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

niks, uke 35 og fremdeles sliter jeg med å lene meg fremover siden ribbeina butter i baby.. hehhe.. eller kjennes sånn ut:P *syyyyynk daaa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg er i uke 34, synes nå plutselig at magen har sunket ja. Har vært høyt oppe lenge. Noen ganger kjennes det ut som babyen ligger med hodet ned, andre ganger på tvers. Dette er 4. gangen jeg er gravid, men likevel er jeg usikker. Det samme gjelder kynnerne, de kjennes virkelig ut som rier enkelte ganger! Skal på kontroll til legen i dag, spent på å høre hvordan babayen ligger. Skal også ta nye bl.prøver for å sjekke evt. antistoffer. Er rhesus minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen min har sunket veldig mye .. er 35 uker på vei å gleda mæ tills den store dagen. var på sykhuset igår og fikk med info ang fødsel å slik ting..spennende :D..

 

hehe ifølge jordmora så er magen min såpass sunket at det er tegnen på fødesel er ikke lenge igjen.. har termin rundt dn 18 april .. så regne me at guttongen vil komme før termin tihi..

 

gratulerer til dere alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått inn i uke 36 , magen min har ikke sunket... babyen ligger ned men høyt oppe i bekkenet . Store tegn til at jeg må gå over termin .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...