Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere:) Som noen av oss "snakket" om tidligere i dag får man MARY KAY til under halv pris på Qxl. Akkurat sett der, og nå ligger det ganske mye ute. Løp og "by"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje derfor de fleste som skulle til meg på sånn party i morra meldte avbud da... hehe

Skrevet

He he. Det kan jo hende;) Billig og bra på Qxl vet du:) Håpe det blir kurs hos deg da, så du kan få vertinnegave;)

Skrevet

pass dere!! mange av de produktene er gått ut på dato og det er ulovlig å selge mary kay produkter på den måten!!! er de gått ut på dato er de IKKE bra for huden!!!

Skrevet

På hvilken måte er det ulovlig å selge Mary Kay??

Skrevet

Ingen av de produktene jeg har kjøpt har gått ut på dato. kjempe fine! Folk kan vel selge hva de vil på Qxl. Hvem kan legge seg opp i det, hvis det ikke er konsulenter som selger?????

Skrevet

problemet blir da at du får ingen oppfølging, ingen returrett og ingen garanti for hva produktene har gjennomgått. konsulenter i mary kay er rådet mot å gi veiledning og hjelp til kunder som bruker denne metoden for å anskaffe seg mary kay produkter.

Skrevet

og forresten så er flere av produktene der inne gått ut av produksjon og henger igjen fra 80-talllet. hvordan forklarer du da at de ikke er gått ut på dato?

Skrevet

Produktene har også livsgaranti! Få nytt produkt eller pengene tilbake når du vil.. Det gjelder jo ikke da på qxl.

Skrevet

har vel ikke livsgaranti, men om man kjøper hos konsulenter så har man fornøydhetsgaranti. det vil si at man kan levere tilbake produktene etter man har brukt dem om man finner ut at man ikke er fornøyd.

Skrevet

dette fordi mary kay vil ha fornøyde kunder skulle jeg tilføye på den over. dette gjelder IKKE ved varer som er ikke er kjøpt gjennom konsulenter!!

Skrevet

Jo, det kan man! Tanta mi jobber i mary kay, har selv vært på masse kurser for å evnt bli med selv. man kan bytte produktet enten det har gått 2 uker, 2 mnd eller 2 år..

Skrevet

Det er for å skape en fornøyd kundekrets ja.. At hvis produktene er helt feil, så kan man prøve noe annet..

Skrevet

Ok, men så koster ikke produktene stort heller da:) Har vel hørt at det er 1/2 års reklamasjon, hvis man ikke har brukt mer enn halvparten.. ikke 2 år... Sverger nå til qxl jeg da. Bare en rougekost som ser gammel ut der. de andre produktene prøvde jeg på et party forrige uke;) Altså ikke gamle

Skrevet

Må legge til at det sikket er lurt å lese litt om produktene på nettet før du kjøper på Qxl, men er som sakt SUPER FORNØYD;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...