Gå til innhold

hjelp... hvordan kle seg ut som troll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal være trollfest i bhg på fredag. De skal være ute.. Hvordan kle seg ut som troll? striesekk har jeg tenkt på, men hvor får jeg tak i det? evt noen andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tupèr håret (om du får lov) og mal vorter i ansiktet. : ) Strisekker får du vel hos bønder eller på blomsterbutikker (plantasjen kanskje) og andre plasser hvor de bruker sånne sekker. Skulle jeg tro... : )

Skrevet

Strisekk har de sikkert på Felleskjøpet?

Eller kanskje også på andre landbruksforretninger.

Strisekk m/hale og bustete år. Store fregner i ansiktet ;)

Ellers mer sånn som Karius og Baktus:

Korte bukser, lappet og fillete, høye stripete sokker og stripete genser, gjerne litt for kort. Fregner i ansiktet, og bustete hår. Hale.

Skrevet

Verdens enkleste TROLLPARYKK:

Ta en fjærboa (den til 29.90 som du sarvet på julebordet) og en gammel lue (den mannen din insisterer på beholde, og du hater å se han i). Dander boaen i spiral utenpå lua og sy noen sting.

Fest på ei kongle eller litt granbar om du har lyst...

Veldig enkelt!

Skrevet

- og så fester du noen små grankvister, enten med nål og tråd eller med stiftemaskin til striesekken - vips: Et troll!!!

Skrevet

Sønnen min var troll på karrneval i forrige uke. Jeg tok rett og slett en svart søppelsekk, klippte hull til hode, armer og hale. Halen var to par brune tynnstrømpebukser som jeg lagde en flette av og som jeg knøt rundt magen. Surret en litt tykk hyssing til belte. Han hadde en sort parykk som jeg festet litt kvister i. Lagde også noen lapper i grønt og orange som jeg klippet ut med sikksakksaks og limte på her og der på søppelsekken! Enkelt og greit! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...