stripete ullsokk Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Sikkert mange som har spurt før, men er det noen som vet når skatteoppgjøret kommer sånn ca?
happybirthday Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Skatteoppgjøret er det lenge til kommer. Først må jo faktisk selve skatteligningen for 2007 leveres inn, hvilket har en frist på 30.april såvidt jeg husker. Man kan ikke vente på skatteoppgjøret før man har levert inn selvangivelsen, da.... Men det var kanskje ikke dette du mente???
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Selvangivelsen kommer i beg. av april. Utbet. av evt. skattepenger er i slutten av juni og midt i okt. Restskatt skal betales i nov. hvis jeg ikke tar helt feil.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Selvangivelsen kommer i løpet av de to første ukene i april, muligens pittelitt før. Skal leveres innen 30 april. Skatteoppgjøret kommer i oktober.
stripete ullsokk Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Hehe ser jeg har skrevet litt teit, men meinte når en får selvangivelsen ut for å sjekke.... Er litt spent hva som kommer ut av det dette året..
(0_o) Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 for de som er selvstendig næringsdrivende eller har store endringer på selvangivelsen, ja:) resten av oss får i juni
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå