noLadyjustME Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Noen som kan fortelle litt hva man kan få stønad for å utdanne seg som?hvor lenge?hvor mye? Hehe, kort og godt alt rundt det?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 se på nav.no;-)Du kan få støtte om du ikke har utdannelse fra før.3 år.ja...
noLadyjustME Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 jess,har lest litt:) men syns mange ganger det er greiere å høre fra de som har hatt eller får stønad! )
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 okay;-)Jeg skal søke selv jeg da..så jeg vet ikke om jeg får engang..
noLadyjustME Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 lykke til til oss begge da..skal komme meg ut der jeg også
desember-nurk=) Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 jeg har søkt og fått utdanningstønad! Fikk 12000 kr for høst 07, siden jeg fikk barn i desember, og fikk os i november og demsember fikk jeg da dekket skolen for november og desember. Går på BI. så fikk dekket 2/6 av skolepengene=) Nå får jeg dekket hele semesteret på 25000kr, så jeg er fornøyd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå