smågodt prinsessa Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 har fått blomster 2 ganger jeg.. og vi har vært sammen 3,5 år.. Skulle ønske jeg fikk oftere ja:)
blittmamma07 Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 får ikke så veldig ofte, men fikk idag annenhver mnd kanskje?
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Vi har vært sammen i snart 5 og jeg har fått det tre ganger... En gang på bursdagen min, en da Halvor ble født, og så fikk jeg det før jul nå..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Hva er blomster? Hehehe... Ingen vits i å kjøpe blomster til meg uansett, for de lever maks 1 døgn her hos meg.. Hehehe..
Mor til et enebarn Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Hmmmm ...... det er lenge siden... Fikk oftere før! Men, de to bukettene jeg husker best er den som stod på bordet da jeg kom fra føden, og en han sendte meg da han var på sydentur ... Men, jeg kan ikke huske når jeg ga han blomster heller, så jeg kan ikke klage!
ifie Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Akkurat så ofte/sjelden at jeg blir overrasket, lykkelig og enda litt mer forelsket
Sjefsmegga Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Har fått det 3 ganger..vært sammen i 3 år og har 2 barn..helt greit :-) Hen er topp på alle måter ellers...heller en som kan gjøre ting hjemme enn ti-.tommeltotter med nevene fulle av roser hver helg...har vært borti den sorten også..hehe
Brenda med 2 ute Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Vært sammen over 2 år og jeg får blomster hver eneste uke=) Jeg er heldig jeg...
ateena_k Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 2-3 ganger i uka:P (Han jobber i blomsterbutikk:P)
hit og dit Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Nei. Kjøpte blomster har eg fått ein tre-fire ganger. Om våren plukker han vårblomster og setter på bordet, og det er dei eg setter mest pris på. Er sikkert fordi han er sjelden på butikken, men ofte ute i naturen. Butikkbuketter er oppskrytt synes eg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Nei!! 2 ganger tror jeg + 3 roser når han fridde. Vi har vært sammen i 7 1/2 år og har 2 barn. Men så får jeg ikke bursdagsgave før noen mnd for sent heller så hvorfor skulle jeg få blomster?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå