Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Søkte på noe isted å kom til adopsjon siden her. Ei stemor som vurderer adoptere barnet. De har daglig omsorg og barnet er hos moren annenhver uke; men hun går bare på byen. Rekk opp hånda de som kanskje har en barnefar som vill ligget dårlig an om det var så lett!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 *rekker opp begge hendene...... høyt opp* hehehe.. mangt en kan ønske, du:)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Melder meg inn i "hendene høyt opp i været" klubben gitt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå