Mor til 3 søte små:) Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 I bursdagen til gutten min. Blir familieselskap med mye gamle beste og oldeforeldre og lite barn...Vi blir 24 voksne og 3 barn:)
Guttemamma til tusen :) Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 varmt eller kaldt?? Middag eller lunch?
Mor til 3 søte små:) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Selskapet skal være kl 15-00, så blir som en enkel middag, tenkte jeg. Har tidligere alltid laget smørbrød, men hadde vært kjekt å finne på noe annet (som kanskje tar litt kortere tid...) vurderte suppe ? Er det kjipt? Er vanskelig å finne på noe så lenge vi er så mange!
Mor til et enebarn Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 I vår familie har vi pølsefest til alle barnebursdager! Suppe er jo ikke akkurat noe som metter, men da har jo folk plass til mere KAKE!!!!
(0_o) Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 gryterett er jo ganske enkelt, da:) eller kylling/skinkesalat og loff? ellers er jo pølser en sikker vinner stort sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå