Gå til innhold

Hvordan gaar det med deg Miss Misantrop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe nytt under solen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saa koselig at du spor!!! Ingen ting nytt, veksler mellom aa vaere ok og helt borte. Mellom 37 og 41 Jeg ser du kommer hjem til norge for aa fode. Naar har du termin og skal mannen og datter med?

Skrevet

Uff da Miss, ikke bra med feber... Har du ikke tilgang til febernedsettende der du er da? Du får passe godt på deg selv og drikke masse vann og få i deg salt og! Renger med du klarer å passe på deg selv, men jeg må jo bare påse at du blir minnet på at det er din form og den lille i magen som er viktig nå! Og kom deg til en lege om du ikke blir bedre!

God bedring!!!

Skrevet

Haaper du har mindre feber naa og at det gaar framover, hvor mange dager maa man regne med foer det blir litt orden i systemet etter Malaria? Regner med du er i gode hender naa, eller med riktige medisiner i hvert fall.

Vi skal hjem uansett vi, og da legger vi det likevel til foedsel. Det er ikke hjem for aa foede altsaa, og saa ned igjen. Hadde med glede foedt her jeg, men naar vi likevel skal hjem, blir det mest praktisk aa foede der vi skal vaere rett etterpaa. Mann og datter skal med ja, termin i juli en gang. =o)

God bedring videre da,send et lite vink om hvordan det gaar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...