Gå til innhold

Så utrolig kjedelig kranglesiden har vært de siste ukene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er alle fjortissene blitt av?? Forsvant alle de unge mødrene og alle de uten utdannelse, eller er det de med utdannelse som forsvant?? Trenger en skikkelig hormonbombe av et innslag her snart. Er selv overraskende lite hormonell for tiden.. hva har skjedd? Får vel finne på noe annet.. Gidder ikke å lese om folk sine digre mugger lengre.. Gjeeeeesp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det har skjedd et mirakel og roen har senket seg over våre hormonelle hjem? Eller så har alle uten utdannelse satt seg på skolebenken mens de med universistetsutdannelse har fått seg jobb i kassen på Rimi for å komme bedre i kontakt med "grasrota"? Eller så har damene som er misfornøyd med gubbene sine enten tatt et skikkelig oppgjør eller sendt dem på dør? Og alle mødre, unge som gamle, blivende og de som har født, har funnet ut at de er en ressurs for hverandre fremfor fiender? Hmm...det er kanskje ikke bare i Bibelen det skjer under..? *undrer*

Skrevet

Alt i orden, folkens, vi har fortsatt soppene som døper fordi det virker så trivelig.

Skrevet

Haha, fordi det virker så trivelig? Da blir mitt spørsmål, hvorfor? Hvorfor er det trivelig?

Skrevet

Må du alltid være så spydig? Har ikke lest ett svar fra deg hvor du ikke er spydig eller småfrekk, Bærkorg.

Skrevet

Det er jo så enkelt, man slipper å tenke, og kan fortsette å beskjeftige seg med "Middag i dag da, jenter?" og hvorfor Sambo sender sms til eksen.

Skrevet

Det er vel ikke mitt problem at du ikke følger godt nok med.

Skrevet

Å ja, så enkelt. Var godt vi tenkte da!

Skrevet

Fanken, får aldri med meg disse spydige kommentarene, jeg....*leser innleggene på nytt* Nope, fant dem ikke nå heller. Pussig...

Skrevet

Nei hun har bare blitt medlem av Kul-Klubben.

Skrevet

De aller kuleste er de med gutter. Såh!

Skrevet

De er kulere enn de i kul-klubben!

Skrevet

Jeg er kul uansett, såeh...

Skrevet

*ss* Og jeg som trodde jeg var i kul-klubben siden jeg hadde kul på magen..! *knis* Hvis det hjelper, så var jeg overbevist om at det var en gutt inni magen - helt til jordmoren sverget på at her var det ingen snolk..! :)

Skrevet

Hmmm du er ca 24 år? Og kaller andre "mitt barn"??Hehehehehehe ler meg i hjel.

Skrevet

Varige men til deg og, anonym.

Skrevet

Uuuuuu så voksent!hehehehe

Skrevet

Det er nesten ingen som kan få meg til å le slik av dårlige vitser som du, Balja!

Til NN: Hvis du ikke tok den med "mitt barn" så er jeg redd jeg ikke kan gjøre så mye mer for deg. Lykke til videre.

Skrevet

Morsomt med spydigheter, vel!? : )

Skrevet

Hehe alle februar-mammaene har jo fått bebbisene sine. da er dem ikke her mer :D

*glise*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...