Mor til et enebarn Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 I to dager nå har mannen min og jeg gått og frysi mer enn normalt.. vi har begge trodd at vi har brygget på noe! Helt til jeg idag så at samtlige panelovner i huset var slått av.. Har en toåring i hus som har fått dilla på alt av knapper... Fikk oss en god latter i hvertfall da - og nå har vi det godt og varmt igjen !
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Junior her gjør motsatt... Skrur alt opp på fullt!! Hehehe
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Hehehe, det gjorde toåringen vår i barnehagen og. Vi kom en dag, og da var de på en annen avdeling, kunne ikke være på egen avdeling siden gutten hadde slått av ovnen dagen før. Han var opphengt i knotter en stund, hehe Bra dere ikke brygga på noe da :-)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Er det ikke en sang som går sånn...? De barna de barna, ja de barna osv...? Eller tuller jeg nå?
jordbær mathilda Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Ja her også går tempraturen både opp og ned etter lillemor har vært på ferde:) Forøvrig tror jeg siklerotte at sangen du tenkte på går sånn: -de beina, de beina, de rare beina............................
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Sant!! Herre, visste jeg hadde det fra et eller annet sted!! Hehehe... Den har jeg jo sunget mang en gang;-D Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå