Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å kjøpe bæresjal og har vært inne på en del websider og kikket men det er jo så vanvittig mye å velge mellom... Tenkte i utgangspunktet på et vevd sjal men ble veldig i tvil. Er det noen med erfaring og tips tar jeg gjerne imot:)

Tenkte å bruke sjalet fra babyen er nyfødt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt akkurat og snakka med sambo om at vi skulle ha bæresjal denne gangen, og vil også kunne bruke det fra fødselen så dytter denne opp for deg..

Skrevet

dette lurer jeg også på... så jeg dytter litt:)

Skrevet

Hei.

Jeg har også tenkt å kjøpe meg bæresjal, og har lest meg ihjel for å finne ut hva som er det riktige å kjøpe.

Tror alle sammen er gode, hver til sitt bruk. Noe jeg la meg merke til som avgjorde at jeg skal kjøpe meg elastisk bæresjal er at det kan jeg knyte på meg, å så kan jeg ta barnet ut å inn så mye jeg vil, men ved et vevd sjal må dette knytes opp igjen hver gang du skal sette ungen i det.... Men syns man at det ikke er noe stress med knytingen så er det jo sikkert hipp som happ. Tror nok alle er gode på sin måte. Har inntrykk av at et vevd sjal vil ha litt mere hold for et barn som er blitt litt større og tyngre hvis det er avgjørende.

Det følger stort sett med bruksanvisning på de fleste sjal. Jeg fant en demonstresjonsvideo på nettet der man fikk se knytemetoder, men husker ikke hvor det var...

Lykke til:)

Skrevet

Det anbefales elastisk sjal i starten. Best for baby og enklest for mor og far er jeg blitt fortalt.Sikkert lurt å starte med det enkleste først.

Jeg er for lengst bitt av bærebasillen, vi har allerde 4 "bæredingser" i huset og flere blir det sikkert når lillepia kommer:)

Skrevet

Jeg har kjøpt et elastisk sjal etter å ha fått mange gode råd fra bæreentusiaster. I tillegg til dette har jeg kjøpt en slynge som henger på ene skulderen og er betraktelig enklere å få på seg for kortere bæring..

Anbefaler deg å gå inn på www.tettinntil.no. Utrolig mye informasjon og herlige folk der inne:)

Skrevet

Ja, tettinntil.com har mass info om bæresjal. Jeg hadde elastisk bæresjal i starten sist og skal ha det denne gangen også. På www.krusedull.net og www.lotusbarn.no er det utrolig mye fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...