2 fine små Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 I foelge menstermin var jeg 20 uker forrige torsdag. I folege min siste UL, blir jeg 20 uker kommende loerdag. Saa da tenkte jeg at det var greit aa rope et lite hurra i dag, saann ca midt mellom!! Hurra! =o) Deilig....
tineminsin Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 gratulerer så masse;) Er egentlig halvveis i morgen jeg. skal på rutine ultra da,så får sikkert enda en ny termin. fått ny termin for hver ultralyd jeg har vært på frem til nå,så blir godt å endelig få en terming som stemmer i morgen:D
TrustNoOne (but Me) Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Er 20+3, så her feiret vi med suksessterte og en god film
Vannmann-86*med-liten-Emil Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Blir 20 uker førstkommende mandag!=)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Så kult, jeg og blir 20 uker førstkommende mandag :-) Snakka med min mann om dette idag, spurte ham om jeg har vært gravid lenge og håpet han skulle si nei da ikke så lenge, gjett hva han sa: "Oi ja veldig lenge". Æsj, så sa jeg at jeg har like langt å gå, hva skal han gjøre da. Han ble skremt da, så begynnte han å si nei da ikke sååå veldig lenge. Jaja, too late tenkte jeg. Vi skal i hverfall feire i helga.
Figa *Fødeklar* Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Hehe, stakkars, han ble vel litt satt ut kan jeg tenke meg. Er i uke 22 nå. Deilig å være over halveis, men synes tiden går kjempe sakte...
sommerbarn_juli08 Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Min termin ble fremskyndet med en dag ved ordinær ultralyd. Er da 20 uker på fredag :-)
CaspersMamma Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Er halvveis i dag ifølge ultralyd. Etter min egen er jeg godt over halvveis, men stoler på ultralyden:p bare et pluss hvis lille py kommer før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå