Gå til innhold

Halvveis - hurra!! =o)) Noen andre i disse dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I foelge menstermin var jeg 20 uker forrige torsdag.

I folege min siste UL, blir jeg 20 uker kommende loerdag.

Saa da tenkte jeg at det var greit aa rope et lite hurra i dag, saann ca midt mellom!!

Hurra! =o) Deilig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse;) Er egentlig halvveis i morgen jeg. skal på rutine ultra da,så får sikkert enda en ny termin. fått ny termin for hver ultralyd jeg har vært på frem til nå,så blir godt å endelig få en terming som stemmer i morgen:D

Skrevet

Er 20+3, så her feiret vi med suksessterte og en god film :)

Skrevet

Blir 20 uker førstkommende mandag!=)

Skrevet

er 20+3 jeg også:-)artig det

Skrevet

Så kult, jeg og blir 20 uker førstkommende mandag :-) Snakka med min mann om dette idag, spurte ham om jeg har vært gravid lenge og håpet han skulle si nei da ikke så lenge, gjett hva han sa: "Oi ja veldig lenge". Æsj, så sa jeg at jeg har like langt å gå, hva skal han gjøre da. Han ble skremt da, så begynnte han å si nei da ikke sååå veldig lenge. Jaja, too late tenkte jeg. Vi skal i hverfall feire i helga.

Skrevet

Hehe, stakkars, han ble vel litt satt ut kan jeg tenke meg. Er i uke 22 nå. Deilig å være over halveis, men synes tiden går kjempe sakte...

Skrevet

Min termin ble fremskyndet med en dag ved ordinær ultralyd. Er da 20 uker på fredag :-)

Skrevet

Er halvveis i morgen i følge ultralyden :)

Hurra!!

Skrevet

Er halvveis i dag ifølge ultralyd. Etter min egen er jeg godt over halvveis, men stoler på ultralyden:p bare et pluss hvis lille py kommer før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...