ann-k 82 Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 fornøyd med cerazette?? Hører så mye negativt om det nemlig. Må nå tenke på prevensjon etter fødsel og har ikke lyst på spinal.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Nei, spinal er nok ikke rette prevensjonsmiddelet. Eller det lammer vel de organer som er med på å lage barn da, hehe Har ikke prøvd cerazette.
mamma >to gull Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har gått på de snart 1 år og ingen bivirkninger. Men har ikke hatt særlig sexlyst etter fødsel og det KAN skyldes disse.Så jeg kommer nok til å bytte etter endt amming,men ellers ingen bivirkninger. Er nok veldig individuelt,men har hørt mange med dårlige erfaringer med de og.
ann-k 82 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Hehehehe,mente selfølgelig spiral:) Snakker om ammetåke,uff
ifie Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Har det som Aprilboy. Har ikke hatt noen blødninger men heller ingen bivirkninger, bortsett fra manglende sexlyst.
ann-k 82 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 Hehe,fikk da en latter i kveld og da:) Spinal ja,hehe..
Tiger of trøndelag Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Finnes en annen minipille man kan gå på også. Conludag. Jeg gikk på den mens jeg ammet, og var fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå