Sognerosa Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hvordan starter d? Minstemann har fått masse små (nesten som nupper) på mage/rygg. D går vannkopper i barnehagen, så jeg lurer på om d kan være d i en startfase. Han har nettopp hatt ørebetendelse. Var ferdig med pencelinkuren i går. I dag ble han sendt hjem med litt feber fra barnehagen, men har vært feberfri etter att han hadde den daglige hvilen sin.
ayla05 Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 vil ikke si at det er som små nupper nei. du VET det når det er vannkopper. jeg trodde tuppa mi hadde det, men 14 dager etterpå var jeg 100 % sikker!! ser ut som små vannblemmer, og de sprer seg ganske fort. samt at det klør for ungene!! begynner ofte rundt lymfekjertlene, mi fikk det først under bleien!!! lykke til om det er det ihvertfall!!
høstbarn:) Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Samme her, først i bleieområdet, og faktisk på haka. Spredde seg kjapt. Sjønte allerede første dagen at det var vannkopper pga vannholdige blemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå