Denice Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 ..om at det skal komme en ny "Biler"-film... men nå begynner jeg å tvile. Er det NOEn her inne som vet? har peil? en ringeste anelse..ANYTHING????? Har ei frøken på snart 5 som er hel-frels og ikke kan få nok..
Lille Kolibri Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Ja, det hadde vore saker. Har to her òg som er skikkelig gira, men eg har ikkje høyrt noke...
TA 1980 Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Har ikke hørt noe om det, men skal jammen få mannen til å sjekke opp litt på nette .( jeg er ikke så flink til å finne frem på nette..) Begge mine jenter er helt opphengt i Bilane. Hun eldste på 3,6 år var utkledd som racer bil sjåfør ( me Lynet på og greier.) på karnevallet i barnehagen. Alle andre jenter var prinsesser.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 www.imdb.com er en genial side. De er som oftest veldig kjapt ute med filmer, og der ser jeg ingenting som tyder på at det er en ny Biler-film på trappene.
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Hihi jenta di var nok skjønn. Sønnen min har samme kostymet, han hater nye klær og å kle seg ut, men den røde drakta elsker han. Han er også skjønn da han "synger" med på den engelske låta i begynnelsen av filmen. Han er snart 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå