Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Jeg skal bare ha med klærene som babyen skal ha på når vi skal hjem.... og kanskje en smokk..... )
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Har pakket to-tre bodyer, en kosedress, pysj, sparkebukse, lue, sokker og tynne bomullsvotter uten tommel, kan jo være kjølig. Behøver sikkert ikke alt, men koselig å ha noe å bytte på med, og man vet aldri med været. Skal jo være der i tre dager
månesol Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Bare hentesett til å reise hjem i. Dvs truse, undertrøye(body), strikkejakke og sokker. Sykehuset har fine klær som du får låne på sykehuset, mens dere er der.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 men sykehus klærne er jo så store.... har jeg hørt... gutten til ei venninde av meg drukna i klærne, virker som di har bare one size i klærne der..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 sist jeg fødte, fikk jeg et barn på 2900gr og 49cm lang. Lånte sykehusklær hele tiden vi var der da og de klærene var helt passe! Dette var på Haukeland i Bergen.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Syns det er greit å ha med eget,er begrenset med tid vi får brukt det minste, og av erfaring er ikke sykehusklærne de peneste da de er brukt og slitt etter mye vask. Men for all del det er min mening Vil bruke mitt eget og tar med meg det jeg vil bruke
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Stjerne... Tror du ikke babyen din blir litt kald på bena når dere reiser hjem da...:=)
Leirha Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Jeg har pakket egne klær til babyen inkl nattdrakt. Skal bare være der ei natt, kankjse ikke i det heletatt. Og et teppe til å ha rundt ham. Og så et/to hentesett... Har pakket mer til babyen en til meg sambo og resten av utstyr til sammen
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Tar kun klær med til hjemreisen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå