Graciegirl Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Er ikke det bare det beste i hele verden?! Håper de kommer med en lett variant snart...
Sara Rompompei Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Sorry, men det aller beste på is er karamellsaus og en liten neve peanøtter. hihi. Sikkert mye sunnere også... Blir jo nesten grønnsaker på is det. Gjør det ikke det da?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Og jeg trodde du vart litt skræmt av å gå på skøyter ))
Natteravnen* Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 -`såg` en person fastlåst på skøyteisen der eg også, ja... men godt det ikkje var sånn då!
Gummelillan Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Jepp, nettopp tømt en flaske her... Ikke alt på en gang da, men to digre porsjoner ;-) Tror egentlig ikke det ville ha hjulpet stort med en lettvariant. Da hadde jeg sikkert bare greid å stappe i meg enda en prosjon....
Graciegirl Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Er det noe annet poeng med lettvarianter enn at man da kan spise ENDA mer?!
Reveenka Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Åhnei, det ALLER beste er hjemmelaget, varm sjokoladesaus på vaniljeis! Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå