Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=12669572&sid=xz10cabzAJ7_670299&pos=null&tot=null Fint hus, men hvordan er området osv? Finnes jo ikke kjent......
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Veldig fint område synes jeg da.. Kort vei til Sverige og til sentrum.. Kort vei til badestrender..
mamma-til-4 Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Det ligger en godt stykke på utsiden av fredrikstad:) Like ved grensen til sarpsborg kommune,mot skjeberg. Skolekrets:borge
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Skjeberg er jo helt tragisk! *sorry alle som ble støtt av den!* HALLO? Halden er jo best! Kom hit da Leadærn!
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 hehehehe ja det synes du vel:) Vil jo ikke så langt ut som Fredrikstad engang jeg da egentlig!! Laaaaangt i gokk hehehe, men så frister det jo litt med omtrent null i gjeld:)
mamma-til-4 Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Ligger ikke I Skjeberg:) Ligger i fredrikstad kommune,men ca 20-25 min kjøring til byen. Veldig koselig sted for ungene å vokse opp i.Bodde på det byggefeltet som barn selv og det er mine beste barneår.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Ja tittet litt på kartet og tror jeg vet omtrent hvor det ligger......er langt ut dit egentlig, men vi skal se på det på søndag så har jeg tilfredsstilt mannen ivertfall hehehe
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Fint i Skjerviken! Borge barneskole er en bra skole også. Litt usentralt i forhold til Fredrikstad sentrum, men på en annen side er jo ikke 20 - 25 min i bil egentlig langt unna heller. Fint hus!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Hrmph. Jeg synes nå Halden er best. Du vet vi vant "Best i test" både på tv2 hjelper deg og i vg sin test for en stund tilbakè? Hehehehhe! Veeel, uansett:)))) Det viktigste er jo at dere trives da;)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Synes nå du kan bosette deg i Råde jeg da =) DET er Østfolds sentrum det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå