Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg må si at jeg støtter deg i saken om din stedatter, men jeg har et spørsmål bare: I løpet av alle de forskjellige innleggene dine så sier du at jenta er 8, 7 (en gang) og 4(to ganger). det får meg bare til å lure litt. Hvor gammel er hun EGENTLIG?
Kreoline Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Noen prøver å anonymisere ting ved å ikke oppgi det riktige alder /kjønn på barnet.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg forstår det men her spiller det faktisk stor rolle i forhold til det hun spør om! Alderen har jo alt å si! Hvis barnet faktisk er 4, tviler jeg på at så mange støtter henne likevel. Dette er ikke et innlegg man kan lyve om alder, det er jo hvor mye en 8 åring skal greie selv vi diskuterer, hvis barnet plutselig er bare halvparten så gammelt så blir saken en helt annen
DolphinGirl Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Tror bare du har misforstått litt; hun sammenlignet det bare med at noen av de tingene 8-åringen ikke hadde lært seg, er noe 4-åringer vanligvis kan. :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Hun sier jo at jenta er 8 år men henviser til ting når barnet var 7 og når barnet var 6. Og ellers sammenligner hun hva hun forlanger med hva endel barn i lavere alder allerede kan.
Nordhagenjentene :) Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Hei HI. Stedatter er i dag 8, jeg ble sammen med far når hun var 6 og jeg satt ned foten ang soving i vår seng, tørke seg selv osv. når jeg flyttet inn, da var hun 7. Og ang 4 år... Jeg mener en del av disse tingene er elementært å kunne av en 4-åring... Så derfor forskjellige år, jeg sitter ikke og later som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå