Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 er bare i uke 19,og har små lekkasjer når jeg nyser og hoster...andre??
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Ja det har jeg og. Ikke så kjekt akkurat...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 samma her, er i uke 12 og kjenner en skvett i ny og ne;P hehe. men har blitt flink til å bruke truseinnlegg;)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Dette er jeg redd for også.. Er dere flinke til å trene bekkenbunnen da? det er nemlig ikke jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå