PrettyPink Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er i 8. svangerskapuke og er kvalm hele dagen. Har vært det de siste to ukene og det er fryktelig slitsomt. Har ikke kastet opp, men det har vært nære på noen ganger. Noen som har noe forslag til hva som kan hjelpe?? Dette er mitt tredje svangerskap, men har aldri vært kvalm tidligere.
lille sprelle Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Er i uke 33 og fortsatt kvalm. Hold deg i ro - ingen brå bevegelser Pust rolig Syrlige drops, mandler og søte kjeks
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 for meg hjalp det veldig med sånne sea-band armbånd fra apoteket var kvalm både dag og natt, slet skikkelig på jobben, men omtrent fra det sekundet de var på så hjalp det. hadde det ikke trodd det om ikke jeg hadde opplevd det selv
WildPrincess Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 er min 14. uke og fremdels kvalm... slitsomt ja og håper det gir seg. Føler sååå med de som går hele svangerskapet. Men hva som hjelper... jeg må passe på å få i meg nok veske, trøblete for jeg har virkelig ikke lyst på noe. Eneste som har fungert for meg er å fryse ned halv fylte imsdalflasker, fylle etter med kaldt vann slik at vannet er kaldt til en hver tid iskaldt vann er noe kvalmedempende og et vesketap vil føre til at kvalmen forværrer seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå