Joikaboll@ Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Noen som har hørt noe? Noe må jo ha skjedd, huff.... håper alt står bra til med mor og barn.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Spurte om det samme i forgårs, men fikk ingen svar... Håper hun har det bra!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Lurer jeg også på.. Synes det er merkelig at ingen her inne har hørt noe i det hele tatt..
Joikaboll@ Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Syntes det jeg også, hun har jo hvert en "ivrig" bruker og når noen blir borte er det jo ikke unormalt at noen etterlyser brukeren. Noen, en eller annen må vel vite noe. Hadde ikke Lamela en nettbutikk? Noen som vet adressen kanskje?
LegallyBlond Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Vet iallefall at hun hadde annonser på finn. Var ett innlegg her om noen kjoler hun hadde fått, men det er jo noen uker siden... Men går jo an å prøve å søke på finn.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Hmm, mener noen skrev her inne at hun var innlagt med svangerskapsforgiftning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå