Labambie Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Vi skal på det i morra,og er kjempespent! Vi skal også ha kontrollen i gruppe,er det noen andre som har opplevd det?
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 hm ja hva skjedde der igjen da?? he he er en stund siden:) nurket blir jo målt og veid... også er det vel en liten lege sjekk også mins jeg å huske. også da så klart samtale med hs om hvordan alt går.. har ikke vært på kontroll i gruppe før.. lykke til i morra da:) jøss tenk at god jenta di er 6 uker alt.. ja ja vi skal på 7 mnd kontroll vi da:) he he
Labambie Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Hihi! Ja,tiden går fort den! Er glad hun vokser jeg.. Gleder meg masse til hun holder hodet selv og sånn! :) Forresten,pappa hadde sett jeg hadde kommentert bildet ditt på Facebook,og han var såååå sjarmert av Mathias!!!
du og jeg og vi to Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Vi var en og en. I tillegg til veiing og måling av hodeomkrets og lengde (tror ikke alle helsestasjoner måler lengde på 6 ukers) sjekket de syn og hørsel ved hjelp av leker, sjekket hvor sterk han var i nakken når han lå på magen, etc. Helsesøsteren snakket til han, og var interessert i å se hvordan han kommuniserte, etc. Så var vi inne hos lege som gjennomførte omtrent samme sjekk som legesjekken på sykehuset når de er nyfødte.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 ti hi ja han er noe for seg selv. en skikkelig røver har han blitt:):) sjarmere på seg gud og hver mann med et smil og en latter som er helt herlig
Niem og Patrick Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Når vi var på kontroll så kom vi inn, tok av han så han bare hadde bleie på, så ble han lagt på vekta og lengdemålt. Så fikk vi kle på han body igjen, før vi gikk inn til helsesøster. Der prøvde hun å snakke litt med han for å se hvor kontaktsøkende han var, hun viftet med en leke for å se om han følgde med med blikket, løftet han etter armene for å se om han holdt hodet, og la han på magen litt. Vi fikk med oss en flaske tran og satte oss på venterommet igjen. Etterpå var vi inne hos legen. Hun sjekka hofter, fontanellen, drog han etter armene, sjekka fallrefleksen og komunikasjonsevnen.. Så kunne vi komme med evt spørsmål vi måtte ha Jeg synes det var kjempegøy, og vi ble litt stolte når han smilte og pludra i vei til dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå