Gå til innhold

Farmen: Mor til Torkel .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er en smule HYSTERISK!!

Tror nok at Hugo egentelig er fredelig, dvs at det han sier trenger ikke hønemamma å bli redd for... Teite mennesker som tror de er fantastisk glupe!!!

Måtte bare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hugo virker som en snill mann.. han blir bare fienden deres viss dte er en grunn til det.

som han sa"jeg er en j** god venn og en forferdelig fiende"

eller noe i den dur:)

men mor til torkel ja, ho er virkelig rar! knall glad eg ikke kjenner dei :P

Skrevet

Hehe... Joda, mor er nok engstelig for gullgutten sin... :-D

Torkel valgte jo fullstendig idiotisk da han valgte Hugo som førstekjempe! Hvor lite smart går det an å bli, sier jeg.... Og jeg tror nok ikke man ljuger til Hugo ustraffet, nei. Straffen kommer nok, i en eller annen form...

Torkel er nok ganske sikkert neste ukes førstekjempe...

Skrevet

Herlighet, de er jo snodige alle sammen der inne ;-)

Syns det var helt idiotisk at Hugo ble så sint. Han forstår vel at det er et spill..?

Skrevet

ja, hehe. han burde jo det.. han lyger jo selv der inne.. så hvorfor skal ikka andre gjøre det for å redde seg selv?

hadde jaggu eg og gjort..

Skrevet

Ja,Heia Hugo!!!!! Torkel og mora er tragiske.. Torkel ser ut som en Ivo Caprino-figur:-) Huff,stakkars mammadalt

Skrevet

Jeg syns Huga var ok frem til i dag. Nå er han jo like sutrete som resten

Heia Silje ;-)

Skrevet

Syns hun snakker så rart...får helt hjerneskade av å høre på henne...

Men syns litt synd i Torkel da, blir jo ikke akkurat populær med mora hengende i ræva.

Skrevet

Yo! Spetakkel.. Enig med deg.

Skrevet

Kan i grunn forstå at han blir irritert jeg ja....siden han blir direkte løyet til. Hadde nok flydd opp i eiter jeg også i en sånn situasjon. Men håper Hugo eller Silje vinner!!! De to er de eneste verdige vinnerene synes jeg.

Skrevet

Et spill er et spill, men han spiller ikke godt når han SIER en ting, og gjør det motsatte... Et godt spil er det ingen som vil forstå før det er forsent!!

Skrevet

Snakk om å umyndiggjøre sønnen sin, nesten pinlig!!

Heia Hugo, eller Silje! :)

Gjest Adrian blir storebror =)
Skrevet

torkel hadde sikkert klart seg bedre uten mamma der inne, for da hadde han ikke kunnet springe til ho for hver gang det var noe... han høres ut som tanteungen min på 5,.. "åh, mamma, BU FUCKING HUU"!!

syns hugo virka som en drittsekk til å begynne med, men liker han bedre å bedre... =)

Skrevet

Holder garantert ikkje med Torkel og mora!! Heia Hugo el. Geir Ove. :)

Skrevet

Geir Ove, Hugo eller Silje bør vinne farmen! Resten av gjengen er bare tragisk.

Skrevet

Her er Mor til Torkel sjef

http://www.oa.no/nyheter/article3362954.ece

Skylde på alt annet. 70-80% av alt sykefravær her i landet kan direkte eller inndirekte relateres til sjefen.... En dårlig sjef finner andre å legge skylden på....

Og hvis Dere IKKE vil vite hvem som vinner farmen så må dere ikke lese videre

Silje vinner farmen i år. Det sier ryktene jeg har hør. samt pressen har avslørt seg med at de andre synest det var en sleip måte å komme langt i farmen på med å ligge med programlederen. Det skjedde og under opptakene til Farmen 08. Hvis dere følger med så får ALDRI Silje spørsmål av gaute som kan få henne i et dårlig lys når det gjelder hva hun må svare på...

Rytene er at min svoger er kompis med en av gutta. Og han forsnakket seg på en fest. Han ba alle om å holde kjeft!!!

Skrevet

... og de klarte tydeligvis ikke å holde det løftet? :P

Så bra om hun vinner!! Digger henne jeg <3

Skrevet

tror mor til torkel misforstod jeg, vist hugo vant så skulle han knuse han, for å få hevnen sin, ble jo løyet til. sitter bare å smiler når torkel og moren kommer på tv, stakkar gutt,med moren hengende over hele tiden;)haha. men for sin egendel så får han jo ut sine største konkurenter, men han må for all del ikke la en jente bli første kjempe, da kan det være de velger u mor;)haha

Skrevet

Som jeg skrev på et anne innlegg i sted, Torkil får aldri dame etter Farmen. Da kan hun i hvertfall ikke ha sett på det.

At Silje vinner er bra - siden favoritten min Ingunn har dratt hjem.

Skrevet

signerer kriss74..

digget Ingunn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...