Gå til innhold

ke kan me sjå i uke 10-11 ????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ultralyd når eg e 10+5.

Eg lure på om någen vett om me kan sjå om det er gutt eller jente då ?

Og om me kan sjå om det har eventuelle sykdommer ??

Er så spent og nervøs.. Er 7 uker på vei nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på ul i går. 10+4.

Er for tidlig å se kjønnet, men legen kunne se at spiren så frisk og normal ut. Så en liten beibi som viftet med armer og ben, 3,5 cm stor.. hehe.. Og hjertet banket som bare det.

Bare gled deg, er kjempemoro.

Skrevet

Åhh så fint!!! Jeg har også lyst! Var du i Oslo-området, evt pris?

Var det utvendig UL du tok da?

Jeg TROR jeg er i uke 10 nå, og vil jo da ta UL når man samtidig kan sjekke om fosteret er "normalt" og om det er liv. Kjønn kan jeg vente med til ordinær UL i uke 18 :-)

Skrevet

Jeg bor utenfor Trondheim, og er så heldig at fastlegen min har innvendig ul-apparat på kontoret sitt. Så hos henne er det helt vanlig med ul på første sv.skapskontroll..:)

Skrevet

Heldiggris du!

Da er vi like langt kommet hvis jeg skal stole på at jeg er 10 uker som legen sa igår...

Får vel se og bestille en UL time privat fortest mulig da :)

Skrevet

Du kan ikke se kjønn, men legen kan se om barnet har downs eller brokk for eks. Jeg var også 10 + 5 når jeg var på ul med frøkna vår, da så hun ut som en bitte bitte litn baby, med armer pen og hode. NYDELIG :) Gled deg!!

Skrevet

Ja, det er veldig betryggende og få vite at alt ser fint ut. Ble mye roligere etterpå, for man er jo gjerne litt spent og bekymret før man får bekreftet det ordentlig.

Hører mange her skriver om privat UL, så de vet sikkert litt ang. pris og slikt, hvis du lurer på det.

Men er iallefall å anbefale, selv om man kanskje må betale litt:)

Lykke til:)

Skrevet

har lagt ut bilde på profilen min av ul i uke 11:)

Skrevet

Du ser babyen, hjertet som slår, armer og bein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...