Gå til innhold

Noen ander i begynnelsen av 20 årene fra S.fjord her?


piamamma

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp flyttet til S.fjord og kjenner så vidt mennesker i byen her.. Har ei venninne her og hun er også gravid :) Men det er liksom bare oss to her.. Så derfor lurer vi på om det er fler i vår aldersgruppe som kunne vært int.i å treffes og blitt litt bedre kjent? Vi har termin i Mai og September :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :D

Jeg er 23 år bor i Sandefjord og venter første mann.. har termin 06.07.08 :)

Jeg flyttet til Sandefjord for et år siden og kjenner ikke mange her i byen, veldig glad for mye bekjentskaper :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er morro :) Jeg flyttet hit i januar og kjenner bare ei her og hun er gravid hun også :) Kanskje vi kan treffes en dag og bli litt bedre kjent? Jeg gjør ingenting om dagen og kjeder vettet av meg.. hehe.. Venninnen min er sykemeld så hun kjeder seg med meg :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen jammen... jeg går sykemeldt og KJEDER meg noe INNMARI.... Er dritt lei av å sitte hjemme å gape... er alene fra mandag - torsdag da sambo er ukependler :) Så jeg er gjerne med på å møtes :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei=) jeg er da den gravide venninnen til piamamma;P jeg har ikke bodd her mer enn litt over 1 år jeg heller. så kjenner ikke så mange. er gravid med førstemann å han har planer om å komme på 17 mai;)

hadde vært artig å bli kjent med fler i vår situasjon;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 22 år, er fra Tønsberg, men flytta til sandefjord for 3 år siden:)

Detta blir min førstemann, har akuratt fått posetiv på testene, så har vel egentlig ikke gått opp for meg enda:P Har termin 17.11:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo treff på Peppes kl 18 i morra så er jo bare å møte opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet det.. Var meningen vi skulle ditt.. Trudde det var onsdag, sånn som det stod i begynnelsen, så vi har andre planer i morgen begge to :(

Men neste gang kommer vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med baby i magen :)

Er selv fra Tønsberg, men flytta til Horten i 94 og nå til S.fjord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! jeg er ei jente på 21 som bor i tønsberg, har termin 29.10.08 førstegangs. og har ei venninne som ska ha 4 dager etter meg....!! hadde vært gøy å bli litt mer kjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei! Artig at det er noen fra sandefjord her da:) Jeg har termin 28.08 jeg! Hadde vært artig å samles da vel?!

Ta oss en øl! Ha ha!

Heller et glass vann enn så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he... Ja, et glass øl passer oss bra nå :P

 

Ja, det hadde jo vært koselig å teffest et sted en dag :) Noen av dere som er på nettby kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på nettby jeg heller...

Men får få til et treff etter påske da :) Hadde vært hyggelig det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et treff etter påsken høres jo bra ut :)

Noen som har en spes dag de kunne tenke seg å treffes? og evt tidspunkt på dagen? For meg så passer det når som helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne også tenkt meg og være med på et treff... ! er på nettby også. kaller meg babybenz... Er jo bare 8 uker på vei, men mange syns ganske utroli allerede! sjokkerende mye :S hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde vært kjempe gøy :)

Begynner kanskje å jobbe igjen nå etter påsken, vært sykemldt en mnd.. i helt ny jobb :S litt dritt men... får se hva legen sier om å jobbe...

 

Så dere med termin snart, syns ikke det er dumt å møte noen som er veldig kort på vei da ...? hehe.. hvis noen har msn kan dere jo skrive der..?

 

[email protected] (to understreker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vel egentli i midten da meg.. hehe

Er 24 år og har termin 11 april..

Har en sønn på 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skulle ikke dere unge mødre sette opp en treff sånn for dere selv snart?

Hvorfor ikke henge dere på de BIM treffene som FAKTISK er i Sandefjord.

Skjønner overhode ikke greia med at dere skal være alene..

 

Jente 27 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok noe med at vi er yngre.. At vi har lyst å bli kjent med andre gravide i samme alder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...