Butterfly_Flip Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg fikk satt inn hormonspiral for ganske nøyaktig 1 år siden. Har ikke hatt noe særlig blødning de siste 6-7 måndene - før i dag. På jobben i dag oppdaget jeg mensen. Det er ikke mye. Ikke mer en at det holder med truseinnlegg, men jeg lurer jo litt på dette da? Er det normalt eller????? Litt bekymret og betenkt.....
Butterfly_Flip Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Forbanna dritt forum. Ikke mye til forum. Bare en gjeng med sykjerringer.
Miss-Sixty Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 hehehehe, fordi ingen svarer deg?? Personlig har jeg aldri hatt spiral.
Pixie Power Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Skulle til å svare, men nå ombestemte jeg meg, gitt... *svinser videre* :-)
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Heisann har opplevd det samme et par ganger, de gangene har det aldri vært en ordentlig mensblødning, bare små blødninger slik du beskriver, at det er nok med et truseinnlegg, jeg tror dette er normalt, og har tatt dette som et tegn på man har en liten mensblødning i ny og ne:)... håper det var til nytte:):)
Butterfly_Flip Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2008 Tusen takk for svar mamman til Amalie
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 bare hyggelig, ha en fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå