Gå til innhold

Er dette normalt? (spiral)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn hormonspiral for ganske nøyaktig 1 år siden. Har ikke hatt noe særlig blødning de siste 6-7 måndene - før i dag.

På jobben i dag oppdaget jeg mensen. Det er ikke mye. Ikke mer en at det holder med truseinnlegg, men jeg lurer jo litt på dette da? Er det normalt eller?????

Litt bekymret og betenkt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anybody....

Skrevet

Forbanna dritt forum. Ikke mye til forum. Bare en gjeng med sykjerringer.

Skrevet

hehehehe, fordi ingen svarer deg?? Personlig har jeg aldri hatt spiral.

Skrevet

Skulle til å svare, men nå ombestemte jeg meg, gitt...

 

*svinser videre*

 

:-)

Skrevet

Heisann

 

har opplevd det samme et par ganger, de gangene har det aldri vært en ordentlig mensblødning, bare små blødninger slik du beskriver, at det er nok med et truseinnlegg, jeg tror dette er normalt, og har tatt dette som et tegn på man har en liten mensblødning i ny og ne:)... håper det var til nytte:):):)

Skrevet

Tusen takk for svar mamman til Amalie

Skrevet

bare hyggelig, ha en fin kveld:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...