dritgrei hei hei! Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 jeg antar dere har det hyggelig nå... jeg sr på luksusfellen, og blir helt svett av hvor fort man kan lande i driten....... uff.
Sara Rompompei Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Nå sitter jeg og slapper av litt etter å ha hatt det så hyggelig at jeg er nesten helt svett hihi Og så må jeg jo jobbe litt her skjønner jeg. Masse å lese her i kveld...... så her blir jeg nok en stund ja. Luksusfellen.... hmmm Det har jeg aldri sett på faktisk. Er det no sånn stemme-ut-greier eller?
Gummelillan Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Ja, huff! Blir helt trist over hvordan noen greier å rote til livet sitt. Men greier ikke helt å få den store medfølelsen heller jeg da...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Jepp, de stemmer ut de som ikke kan kontrollere pengene sine.... Ha ha ha ah ha ah Nei det handler om folk som bruker mye mer penger enn de tjener...... Og man trenger ikke være Einstein for å forstå at det ikke lønner seg. Egentlig et litt trist program, men får en til å føle seg som en revisor i forhold ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå