Gjest Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg skal til Bæææærgen... Møte meg eller??? heeeeeeeeh
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Tror ikke det. No offence... Kan jo møte Monajenten du?
*Molly mus* Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 Var inne å så på bildene dine vierge&musovic, skjønn unge du har:-) Men hvilket dyr er det første bilde? er det ditt? :-)
Gjest vierge&musovic Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Tusen takk:-) Anna Barbara (beltedyr) er my pride & joy nest etter datteren min :-)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 None taken... Noe sier meg at det ikke hadde vært den beste match... :-P Dessuten møter jeg ingen, ikke en gang Monis!
*Molly mus* Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Åja, har aldri sett et sånt dyr før, Den så så artig ut=)
Gjest vierge&musovic Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Det er de. Nå også lovlig i norge ;-)
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 møter ingen jeg heller siklis.. heeeey.. vi to kunne møttes ?? hahaha =)
*Molly mus* Skrevet 5. mars 2008 #11 Skrevet 5. mars 2008 Har du den i bur hjemme? Er den tam sånn at man kan ta i den uten at den biter?
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #12 Skrevet 5. mars 2008 Jeg og vvv skal dra sammen da - egentlig skulle vi dra for å besøke spetakkel, tenkte vi kunne få sove der og - men dengang ei.... Det er takken for et langt vennskap, liksom! Du kan jo kanskje få overtalt henne du, da? Vierge something; tar du med Anna Barbara?
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Hvis du ser på bildene mine nymfe, ser du beltedyret hennes og mannen hennes:)
Gjest vierge&musovic Skrevet 5. mars 2008 #14 Skrevet 5. mars 2008 Hehe, det beltedyret er egentlig en veldig intern spøk, men de er visst lovlige i norge nå, og etter den veldig interne spøken vil jeg veldig gjerne ha et beltedyr ved navn Anna Barbara ;-) jeg tror de lever i sånne akvarielignende "bur" hvor de har passe luft og interiør om du skjønner. Jeg skal seo m jeg finner noe om det jeg. hehe. Er veldig interessert i b eltedyr
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 hahahaha ler meg ihjel.. du er ikke særlig gjestfri spetakkel..*skule stygt på* knis =)
Gjest vierge&musovic Skrevet 5. mars 2008 #16 Skrevet 5. mars 2008 http://www.msu.edu/~nixonjos/armadillo/problems.html Her er en side som forteller endel, men dette er negativt da. Så ikke hør på det den sier, men der ser du litt. Armadillos er søte de. De holdes på samme måte som skilpadder o.l
*Molly mus* Skrevet 5. mars 2008 #17 Skrevet 5. mars 2008 Takk nå ble jeg litt klokere=) Artige dyr, var søte på en måte. Ble så nyskjerig så måtte bare spørre litt, siden jeg aldri har sett et sånt dyr før... :-)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #18 Skrevet 5. mars 2008 Ja, det kan man si. Men samme gjelder når hun kommer til Oslo. Får hun kose seg på en middelmådig dritthotell i de tvilende områder:)
Gjest vierge&musovic Skrevet 5. mars 2008 #19 Skrevet 5. mars 2008 De er veldig søte, de ser kanskje litt rare ut men jeg har lest endel og de er visstnok veldig glad i mennesker. :-) Ikke farlige heller
*Molly mus* Skrevet 5. mars 2008 #20 Skrevet 5. mars 2008 Hehe, da skal jeg ønske meg en sånn til jul:-)
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #21 Skrevet 5. mars 2008 hahahahhahhhaha =) sorry at jeg ler så mye men jeg ser dette for meg da,og er supertrøtt i tillegg...så det er veldig morsomt i mitt hode..hahaha =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå