Brillemamma Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Der gutten vår går får vi det ikke... Savner det..har lyst å følge litt med på hva de skal gjøre ila uken og sånn.. Eller er det ikke vanlig med sånn ukes plan?....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Vi får månedsplan.. Veldig greit =) Hvertfall for meg som ser ann hvilke dager han skal i bhg og ikke =)
flypapir Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Vi får månedsplan. Funker helt greit synes jeg..
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Vi får ikke ukesplan, men måndesplan. Står oppført hva barna skal gjøre hver dag hele månenden, hvem som har burdsdagen den måneden, hvor de skal gå på tur, hvem som tar med mat på turene osv.. :-)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Vi gav ut ukesplaner og periodeplaner. Periodeplanene var for to-tre mnd om gangen sånn ca. (Egen periodeplan for sommeren og en for desember)
bente69;) Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Vi kan laste ned ukes plan på hjemmesiden. Det henger også en ukesplan på tavla i garderoben.
Fire småtroll Skrevet 5. mars 2008 #9 Skrevet 5. mars 2008 Vi får ikke utdelt ukesplan, men den henger i garderoben. Stor (A3), blå og vanskelig å overse. Der står alt de skal gjøre den uka...
solstråle69 Skrevet 5. mars 2008 #13 Skrevet 5. mars 2008 Vi får månedsplan, som er veldig fin og detaljert. Utrolig fornøyd med bhg vår kjenner jeg! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå