Gå til innhold

Yppert er en fi.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

......iiiin fyr

og ordet fi..e gjør ham veldig yr

Hvert eneste innlegg inneholder dette ord,

helt til det blir slettet av vår moderator.

 

Han prøver febrilsk å komme på ett nytt,

for på modde han stadig føler seg snytt

Han roper ut på Ris og Ros

uten at det blir noe mere kranglekos.

 

Hans medsammensvorne er Angelica,

men henne vil han visst ikke ha

for han prøver stadig å finne noen

som kan hjelpe ham å finne roen

 

Alene han er med fire store

og han er selvutnevnt kranglehore

For kvinnfolkene får han visstnok billig

og Ypperten,ja,han er mer enn villig=)

 

 

..fortsettelse følger kanskje...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk lille trille:-) er jo helt rørt her:-)

 

Skrevet

Hehe,så du har en mykere side også?

 

Skrevet

kreeeemt... ikke si det til modde er du snill:-)

Skrevet

Høh,tror du ikke at hun følger deg som hauken?

Regner med at hun overvåker deg med noe ala ICQ som vi brukte i gamle dager...

Big Brother is watching You,vettu=)

Skrevet

Har mer på følelsen av de henger rundt hushjørnet her hjemme!!!! blir jo smågal av denne forfølgelsen her inne:-)

Skrevet

Ah,er det der moderator er?

Syns det var mange som klaga på at hun var fraværende her =)

 

Skrevet

Enten eller.............enten er de på ferie eller så sikler de på skulderen til yppert=)

Skrevet

Hehehehe, Sååååååå bra ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...