esmase Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 ......iiiin fyr og ordet fi..e gjør ham veldig yr Hvert eneste innlegg inneholder dette ord, helt til det blir slettet av vår moderator. Han prøver febrilsk å komme på ett nytt, for på modde han stadig føler seg snytt Han roper ut på Ris og Ros uten at det blir noe mere kranglekos. Hans medsammensvorne er Angelica, men henne vil han visst ikke ha for han prøver stadig å finne noen som kan hjelpe ham å finne roen Alene han er med fire store og han er selvutnevnt kranglehore For kvinnfolkene får han visstnok billig og Ypperten,ja,han er mer enn villig=) ..fortsettelse følger kanskje...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Tusen takk lille trille:-) er jo helt rørt her:-)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 kreeeemt... ikke si det til modde er du snill:-)
esmase Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2008 Høh,tror du ikke at hun følger deg som hauken? Regner med at hun overvåker deg med noe ala ICQ som vi brukte i gamle dager... Big Brother is watching You,vettu=)
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Har mer på følelsen av de henger rundt hushjørnet her hjemme!!!! blir jo smågal av denne forfølgelsen her inne:-)
esmase Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. mars 2008 Ah,er det der moderator er? Syns det var mange som klaga på at hun var fraværende her =)
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 Enten eller.............enten er de på ferie eller så sikler de på skulderen til yppert=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå