nr-4-i-oktober Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Foreldra til den 2 år gamle jenta med Downs vil skjønnhetsoperere henne så hun ser "vanlig ut" http://www.nettavisen.no/innenriks/article1653275.ece Jeg syns i grunnen det er hårreisende!!!!
Krusemynthe Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Forferdelig. Jeg mener at ethvert barn er et vakkert barn.
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Ut ifra det de skriver, (eks. utseendet kan hindre henne i å få jobber) tror jeg ikke de helt forstår hva Downs er. Foreldre vil jo det beste for barna sine og kanskje de inbiller seg at det kun er utseendet som er "feil" på henne. Veldig kunnskapsløst. Jeg håper og tror at noen vil gripe inn og fortelle disse foreldrene et par ting om virkelighetens verden...
nr-4-i-oktober Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2008 Enig med deg Big Mawmaw.. De vet nok ikke helt hva syndromet innebærer. Håper noen griper inn ja! Heldigvis tror jeg ikke dette kunne skjedd i Norge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå