endelig mamma t 2 :) Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Hvor kan jeg finne fine mammaklær på nett? Helst i en prisklasse som passer min studentøkonomi.. Har per i dag en gravidbukse, og en genser.. Må nesten utvide denne garderoben da mine vanlige klær virkelig begynner å stramme. I butikker i denne byen er det så dårlig utvalg :S
Lille Luna Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Mammahuset.no har mye fint, og har salg nå:-) Jeg er veldig fornøyd med BOOB klærne jeg har kjøpt der!
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 5. mars 2008 #3 Skrevet 5. mars 2008 Boob har fine og gode ting, men det passer vel ikke helt med prisklassen hun spurte etter. Får ikke mye fra boob med studentøkonomi.... men så klart, hvis de er på salg blir de jo litt billigere Mamalicious er et mer student-vennlig merke. Det er jo Vero Moda og Onlys mammakolleksjon. Bukser fra 200kr, topper fra 130kr. kan anbefaler, mye stilig!!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Hvilken størrelse bruker du? Jeg har en dongeribukse i størrelse 40 som jeg ikke kan bruke for den er litt stor til meg så om den passer deg skal du få den av meg.. Ellers hadde HM noen litt fine topper til en levlig pris..
endelig mamma t 2 :) Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2008 Er dessverre litt større enn som så... Men takk for tilbudet Skal gå en runde til i butikkene får i kikke, etter dette setter jeg meg ned og gjør storleting på nett
ludda Skrevet 5. mars 2008 #6 Skrevet 5. mars 2008 Hei randi86:-)Du må gjerne sende den buksa til meg.Jeg har gått fra str 36-38 til 40 etter jeg ble gravid å har ikkenoe som passer.Send meg post hvist tilbudet fremdeles gjelder.Klem.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 5. mars 2008 #7 Skrevet 5. mars 2008 Buksa ligger bare og slenger her så skal gjerne få den, sender deg en post for og få adressa så poster jeg den i morgen når jeg skal til byen
snurripåsnei Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 laredoute.no har mammaklær til greie priser. men de har litt lang leveringstid på enkelte varer,og størelsene er italienske så det kan lønne seg å velge en størrelse srørre enn du bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå