Twintipp og himmelblå Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er så nysjerrig på hvorfor du er så hemlighetsfull og så glad:-D *he he* Btw: Du skulle så absolutt ha vært en tur i butikken til moren til en venninne av meg. Nyoppstartet nå.. Helt fantastisk masse nyyyydelig interiør. Blanding av nostalgiske og moderne duppeditter:-D Tenkte på deg da jeg var der her forleden, hi hi:-) Klem
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 Hemmelighetsfull var jeg fordi jeg drev å ordnet en pakke til min kjære og glad fori vi snart skal flytte hehe.. Å? har hun nettbutikk også eller? hehe, får jo helt kløe i fingrene og ikke minst lommeboken når jeg hører sånt Så foresten bildene av skjønassen fra bursdagen hælledussan hvor skjønn er ikke han da, smelter jo helt hehe. Den traktoren slo nok ann?
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2008 Åhh.. så søt og god du er da:o) Er ikke spesiellt nysjerrig av meg jeg seh:o) Nei, har ikke nettbutikk.. Hun holder til på storsenteret her. Helt fantastisk altså! Fikk lyst til å spurte til banken å ta opp lån!!! :-))) Ja, traktoren var staaas vetdu:o))))!! Ikke lenge til Talie er 2 år heller nå) Regner dere med å være i hus til det eller? Klem
Gjest Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Du har pm foresten Ah, så dumt.. Hvilket senter er det? tenkte jeg skulle ned å besøke leadern en tur og kjøpe litt til rommet til Natalie, da kunne jeg jo tatt meg en tur innom hehe Ja dæven, det er jo akkurat 1 mnd mellom Tulle og Theodor, vi rekker akkurat ikke å få flyttet før bursdagen hennes, tar over 11 april. Har et ørlite håp om å kanskje få ta over siste helgen i påskeferien, men tar det som en overaskelse hvis det skjer. Nå har vi kjøpt så mye greier at det ser ikke ut her, står møbler og pynteting osv over ALT! Holder på å bli gal..
Jenny-penny Skrevet 5. mars 2008 #5 Skrevet 5. mars 2008 hvilken butikk snuppa?? Trenger noen rammer jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå