maskråka Skrevet 5. mars 2008 #1 Skrevet 5. mars 2008 Var inne på profilen til ei og plutselig ser jeg det står mitt navn og profilbildet mitt på siden hennes med "was here" under. Så hun hadde addet noe anti stalker greier. Er det virkelig sånn at hun ser at jeg har vært inne på profilen? Ikke at det gjør noe sånn egentlig da;)
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #2 Skrevet 5. mars 2008 ååå sånn vil jeg også ha.. si hva den heter da =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. mars 2008 #4 Skrevet 5. mars 2008 Neida... er bare for og skremme akkurat som hun skremte deg.. hehehe... facebooks reglement sier at man ikke skal kunne spore hvem som har vært inne på sin side.. =)
maskråka Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2008 Helt sikker på det? Vet du hva jeg snakker om? Aldri sett det før, og ble litt små skremt jeg..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. mars 2008 #8 Skrevet 5. mars 2008 Jeg er 100% sikker.. om du trykker på den den antistalker inne på siden hennes så kommer du inn på siden hvor du også kan adde den.. der står det også svart på hvit at det er bare tulletøys.., kun for og skremme.. ;o
☆Anonymia☆ Skrevet 5. mars 2008 #10 Skrevet 5. mars 2008 ja jeg adda den nå og der står det at det er kun for moro og bare for å skremme deg..hehe..=) du ser kun ditt eget bilde,den som eier profilen ser seg selv, u see?? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå