Gå til innhold

anti stalker på facebook?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne på profilen til ei og plutselig ser jeg det står mitt navn og profilbildet mitt på siden hennes med "was here" under. Så hun hadde addet noe anti stalker greier.

Er det virkelig sånn at hun ser at jeg har vært inne på profilen?

Ikke at det gjør noe sånn egentlig da;)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå sånn vil jeg også ha..

si hva den heter da =)

Skrevet

Neida... er bare for og skremme akkurat som hun skremte deg.. hehehe... facebooks reglement sier at man ikke skal kunne spore hvem som har vært inne på sin side.. =)

Skrevet

faen...jaja adda den fordet jeg =)

Skrevet

Helt sikker på det?

Vet du hva jeg snakker om?

Aldri sett det før, og ble litt små skremt jeg..;)

Skrevet

Okei..he he det var bra:)

Skrevet

Jeg er 100% sikker.. om du trykker på den den antistalker inne på siden hennes så kommer du inn på siden hvor du også kan adde den.. der står det også svart på hvit at det er bare tulletøys.., kun for og skremme.. ;o

Skrevet

Ok, takk for opplysningen:)

Skrevet

ja jeg adda den nå og der står det at det er kun for moro og bare for å skremme deg..hehe..=)

du ser kun ditt eget bilde,den som eier profilen ser seg selv, u see?? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...