Gå til innhold

håper hugo vinner farmen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

torkel må bare være den feigeste med moren som dytter han i ryggen! lenge leve hugo!!! håper han vinner hele driten. han ville hvertfall vært den eneste som hadde klart det med reint spill. . . .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør han ikke, selv om jeg og håpet på Hugo.

Skrevet

Drit i å røpe sånt a, NN nr 2! :(((

Jeg og heier på hugo..

Skrevet

Håper Hugo eller Geir-Ove vinner, men tror heller ikke at Hugo går videre denne gangen.

Skrevet

hihi skal jeg si hvem som vinner???

Skrevet

Tror du det hadde vært verdt å se videre hvis du sa hvem som vant?

Skrevet

Ja, jeg følger jo med fortsatt så.....

Skrevet

det er silje så vinner..ups..;)

Skrevet

særlig .. hvordan vet du at hu vinner? godt mulig, men

Skrevet

Det håper jeg og :) Likte han ikke i starten, men han har bedra seg etterhvert. Torkel virker litt pysete ja, skulle likt å sett hvordan han hadde vært om ikke moren var med...

Skrevet

jeg vet hvordan du vet det.... jeg og sambo trodde også vi viste det....meeeenn..

Jeg så gårdsdagens episode på nett i dag, da la jeg merke til at det er feil merke... så det er ikke sikkert det er henne likevell...

Skrevet

Regner med at ho snakker om bilen som vinneren får.....eller?

Skrevet

Hehe, ok da....

I se og hør var det en reportasje om at silje og gaute (som er kjæreseter) hadde krasjet, der sto det at silje kjørte og det var hennes bil....

Denne bilen var avbildet ved en tidligere anledning, altså hel og pen..

Det var en helt ny suv (W?), og det er jo også som kjent en av de flotte premiene til vinneren av farmen...

Men, da jeg så reklame for premien i dag tror jeg faktisk det var et annet merke enn den som silje hadde.. Jeg er jo ikke sikker da, men du kan jo sjekke det selv:)

Skrevet

Ikke lat som at du er meg da, anonym som avslørte vinneren!

Skrevet

i et litt gamlere se og hør der det står om gaute og hans forhold til farmen deltagere barbro og silje.

står noe sånt som at den forrige han var sammen med vant jo ikke farmen da... sånn hint hint liksom..

så hvis man leser mellom linjene i media ser man fort at det er silje som vinner:)

Skrevet

glemte å si at det kan jo hende jeg mener feil da.!

men så også at det er flere som mener det lenger opp her!

Skrevet

Vinnerbilen er en Hyundai Santa Fe, og på bilen i se og hør står det Mitsubish Pajero med store bokstaver! Kanskje hun ikke har fått bilen ennå... men kanskje det blir fortgang i sakene nå???? (Hvis det er hun som vinner da :P) =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...