Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Reiser til syden på tirsdag, det er 5-6 timer mellom flyet vårt lander i oslo, til det går videre ...en veninne nevnte en " relaxavdeling" der det er "stille sone" å godstoler osv....

noen som vet om dette stemmer??

Vet om bønnerommet, men kan ikke slappe av der...hehe, må nevnes at dette blir på natten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var med faren min der for mange år siden. Hadde eget kort for å komme seg inn, og det var heis opp. Tror det kun er for "gullmedlemmer" av enkelte flyselskaper. I alle fall; det lå i en etasje over det store åpne området og hadde panoramautsikt over hallen. I selve avdelingen er det som du sier gode møbler, det meste er gratis som mat, drikke, aviser, pc m/internett, magasiner og tv.

Skrevet

Helt i enden av innskjekkingshallen er det et slikt relax område. Stille og med gode stoler. Dersom du tar heisen opp som går vis a vis kiosken (ved bokhandleren) i ankomsthallen kommer du rett opp dit. Men det er ingen form for severing eller noe her.

Skrevet

takk for svar :) ville dere tilbragt 5-6 timer der mellom flyene, eller ville dere brukt 1000 spenn på flyplasshotell, eller hotell som ligger 10.min unna??

er i uke 13 neste uke

Skrevet

Jeg innbiller med at du vil få det travelt om du skal sjekke inn på hotell i mellom avgangene. Men det kommer litt ann på hvor langt du skal fly og når på døgnet det er også.

Skrevet

lander 22.30 på gardermoen...flyet videre går 07.00., men sjekker inn 2 timer før... skal fly i 5 timer...

Skrevet

Da hadde jeg ikke lurt ett sekund, hadde sjekket inn på nærmeste hotell og prøvd å lagt meg med en gang for å få mest mulig søvn.

Skrevet

Mora mi overnattet der forleden, og hadde ikke blund på øyet på hele natta. Samboeren hennes derimot sov som bare det. Så har du godt sovehjerte er det vel bare å "ta inn" på relaxavdelingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...