Gå til innhold

Åh huff for en grusom mnd dette blir,deppa deppa deppa.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den neste mnd må jeg betale regninger for 11 000,- og husleien som vanlig på 7000,-!!! Fy f hvordan skal dette gå..... og da betaler jeg bare de aller viktigste....... snufs.... trenger en lotto-gevinst jeg.. men hakke råd til å tippe!!! :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det va da voldsomt med regninger da:(:(

Kan du ikke ta en tlf til noen av de du skal betale til å høre om du kan dele opp? De er som regel veldig greie med det!!

Skrevet

off,det der er noe dritt altså!!!!Men ta å send noen mailer til de forskjellige du-di største kanskje..Be om utsettelse-eller be om å få dele opp.Har gjort det mange ganger selv,og dem er som regel med på det..Dem vil jo bare ha pengene sine,ikke ødelegge livet ditt;-)Så det ordner seg nok gjør du det:DLykke til,og håper mnd blir bedre enn du tror:D

Skrevet

Har hatt samme problemet selv etter at jeg flytta i større leilighet.. Hadde regninger på godt over 10.000 så jeg måtte bare pent be om utsellese, jeg har levd trangt, men nå har jeg faktisk bare 2000,- igjen å betale, de er innmari greie på det når du ringer å sier ifra..

Skrevet

men jeg får vel ikke akkurat utsettelse på årsavgiften? hmm... trodde det var umulig. tannlegen må jeg nok betale, for har delt opp, så kommer flere regninger derfra. Stømmen hadde jeg allerede delt opp, men fikk ikke betalt første avdraget for hadde ikke penger da, så da forfalt hele regningen igjen... suuuuuuuuuukk.........

Skrevet

Uff da snuppeluppa. Samme situasjon her denna måneden så veit hva du mener! KJIPT KJIPT KJIPT!!!

Skrevet

uff ikke noe kjekt... er en litt hard måned for oss også :(

det er utrolig kjipt :(

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Årsavgiften kan du betale i juni. Da tilkommer det 250 kr i gebyr. Gjør det hvert år jeg ;). Den er altfor høy på helt feil tidspunkt! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...